top of page

Working Mothers

Public·28 members

[[[Live Sport!!]]!] Kongsberg Penguins mot Gimle på online 18 november 2023

Norges beste TV-guide til sport på TV i dag! Hos TVkampen får du full oversikt over TV-tider og kanaler for alt av sport på TV og Live stream.

Sitater 2001/02Gunnar J. Knudsen (leder) om kraftuttrykk: Leder Gunnar J. Knudsen i dommerkomiteen i Norges Basketballforbund bekrefter at dommer Inge Braathen innrapporterte hendelsen. – "Braathen er den mest internasjonale dommeren vi har i Norge, og forstår nok serbisk til at han skjønte hvilke kraftuttrykk Krupnikovic kom med. Derfor valgte han å innrapportere hendelsen". Laagendalsposten 15. 03. 02 Ron Whitehead (BV-major) om stygt spill: Whitehead har lite til overs for oppførselen til Krupnikovic: "Episoden har en forhistorie. Da vi var og spilte i Kongsberg spilte han også svært stygt. Det har han gjort i alle kampene jeg har sett ham i, og jeg advarte dommerne mot ham før kampen. Jeg syntes de gjorde en svært dårlig jobb i dag", mener Verket-treneren. Budstikka 17. 02 Benny Thorrud (sindig pingvin) om å tolke reglene: – "Vladimir spiller tøft, men det er opp til dommerne å tolke reglene", sa Benny. [[[I dag]]-] Kongsberg Penguins mot Asker Aliens på tv 2022 7. okt. 2023 — mot Centrum Tigers er Gimle fortsatt ubeseiret i Firi-ligaen. (((Se (((Se på nettet>>>))) Kongsberg Penguins mot Bærum på online november, men ... For dommerduoen ga Penguins-spillerne 26 personlige feil, mens Kings-utøverne slapp med halvparten. Laagendalsposten 25. 02 Geir Spiten (leder) om å holde fokus: - "Det er tullete å klage på dommerne. Det er mange som er oppgitt over Swans kjefting. han bør holde fokus på spillerne og laget i stedet for på dommerne", sier leder i BLNO, Geir Spiten. Dagbladet 25. 02 (papirutgaven) David Swan (utvist) om tekniske feil: - "Dommerne gir tekniske feil for å dekke over sine egne feil", sier Ulriken Eagles-trener David Swan. Baard Stoller (smilende) om å sette standard: - "Jeg fikk en gang en teknisk feil for å folde hendene. BA 04. 02 Martin Sjøtun (oppgitt) om bagateller: - "Dette er helt håpløst! ", raste Martin Sjøtun, Kongsberg Penguins assisterende lagleder. Dommerduoen Mathiassen og Løvold ga Penguins-spillerne 26 personlige feil, mens Oslo Kings-utøverne fikk 13. "Det må være lov å spille litt basketball. Slik det var nå ble våre spillere avblåst for bagateller", sa Sjøtun – tydelig oppgitt. Drammens Tidende 25. 02 Martin Sjøtun (forbannet) om å holde fokus: - "Det er nesten umulig å spille basketball, når disse to dømmer", sa Penguins assisterende lagleder og ristet oppgitt på hodet. – "26-13 sier sitt", mente Sjøtun. - "At Swan får marsjordre skulle bare mangle, men det er ikke det som er poenget. Dette handler om å få dommerne til å skjønne at de er en del av produkt som skal være profesjonelt. I dag var de alt annet enn profesjonelle", mener Nømm. - "Dommerne har for stor respekt for David Swan, jeg kan ikke skjønne at de tillater slik oppførsel uten å gripe inn", sier Nømm. - "Ronny har all rett til å kritisere dommerne. Meningen er at spillere og dommere skal være på samme lag. BLNO - Basket - Morsom video med Mike Cannon, med 6. juni 2021 — Alex Davin, som tidligere spilte i Kongsberg Penguins sammen med Frøya fikk revansj mot Gimle etter finaletapet og vant 75 - 68 i dag ... Centrum Tigers mot Gimle på tv 2022 29.10.2023 I dag 29. okt. 2023 — Et heiende publikum er vår… https://kongsbergminers. Centrum Tigers mot Oppsal Tigers 1 på online 25 oktober 2023 (SE PÅ TV>) Fyllingen mot ... Knudsen. Anthony Dent (importpingvin) om riktig fokus: - "Hvis vi helt fra starten av sesongen hadde holdt fokus på det sportslige i stedet for på dommerne, hadde vi vært flere hakk høyere på tabellen. Nå er jeg mektig lei av at kjefting på kamplederne alltid skal ødelegge for oss. Det hjelper jo ikke uansett. Det gjør ikke om en avgjørelse dersom vi skjeller dem ut", sier en irritert Dent. Stoller tror denne sesongen blir jevnere enn på lenge. – Ja, jeg tror alle lagene kan slå hverandre. De to amerikanerne har så langt vist spill av høy klasse og begge kan bli «slagere» i ligaen. – For dem som ikke har prøvd seg i ligaen tidligere, så vil de få erfare at det er mer intensitet i spillet, sier Stoller. Han gleder seg også over at han har mer «høyde» i troppen nå enn tidligere med åtte-ni av spillerne over 1, 90 meter. Bærum mot Tromsø Storm på online 11 november 2023 for 7 døgn siden — Bærum mot Tromsø Storm på online 11 november 2023 Nidaros Jets mot Gimle på online 7 oktober 2023 . Gimle Kongsberg M. Nidaros Jets Oppsal Tigers 1 på nett 18 november 2023 23. sep. 2023 — sep. 2023 00 vil Gimle [SE DIREKTE<<] Oppsal Tigers 1 mot Nidaros Jets 21 oktober 2 for 1 [[[SE PÅ NETTET>]']] Fyllingen mot Oppsal Tigers 1 ... Kings webside 14. 02 Ron Whitehead (fornøyd) om å se blod: – "Jeg sa til spillerne etter 2. periode at her blir det ikke dømt feil før dommeren ser blod. Så de fikk beskjed om at det bare var å ta igjen med samme mynt", forteller Whitehead. Kampen var jevn og tøff. Til tross for tolerante dommere ble det idømt mange feil til begge lagene. Budstikka 14. 02 Vladimir Krupnikovic (gullvinnere) om rent spill: – "Det er ikke så lett sammenligne nivået i Jugoslavia og Norge", sier Vladimir. Han merker for eksempel at dommerne ikke liker spillestilen hans. Fædrelandsvennen 30. 01. 02 Jørn Salvesen (sjefspirat) om avtaler: Hva synes du om at trenerne i Pirates ikke har gjort som man ble enige om? - "Det er ikke noe særlig, spesielt når man ser hvordan det har vært de siste ukene. Klubbens medlemmer skal selvsagt ikke oppføre oss slik mot dommerstanden som enkelte har gjort i det siste, og da blir det ekstra dumt at vi ikke gjør som avtalt med tanke på å bidra til å bedre kvaliteten på dommerne", sier Jørn Salvesen. Gunnar J. Knudsen (DK-høvding) om dommerutvikling: - "Dommerkomiteen og BLNO hadde avtalt kontakt og arbeid med dommerutvikling i denne sesongen. Dette arbeidet involverer også klubbene. Jeg konstaterer at Pirates er en av de klubbene som har ignorert disse avtalene", sier Knudsen. - "Klubbene må påpeke hva som er galt dersom vi skal kunne gjøre noe med det. Det nytter ikke bare å kjefte gjennom media uten å konkretisere hva problemene går ut på", sier Gunnar J. [[[Se direkte]]<<<] Frøya Fyllingen på online 15 november 20 15. okt. 2023 — Nidaros Jets mot Bærum på online 5 november 2023 24. okt. 2023 — for 3 døgn siden — Centrum Tigers. Eidsvoll. Frøya. Fyllingen. Gimle. Kongsberg ... I dag var de ikke på samme planet", tordner Nømm. Fædrelandsvennen 21. 02 Ronny Svahn (playmaker) om sine opplevelser: - "Dommerne holder ikke mål. De ødelegger kampen. I det ene øyeblikket tillater de alt, i det neste får du teknisk feil for ingenting. Det er helt håpløst å være spiller", sier Ronny Svan. "Det er ikke gøy å spille basket når du hele tiden sliter med dommerne", sier den svenske playmakeren. David Swan (frittalende sjefsørn) om religion: - "Når det ikke er lov til å si noe så uskyldig som at noe er utrolig, viser det bare at vi spiller i 2. Fædrelandsvennen 28. 02 Kjetil Høvde (referent) om dårlig tegn: "Dommerne, Matthiasen og Underland, var ujevne. Stadige diskusjoner med laglederne og spillerne er et dårlig tegn". HBBKs nettside 27. 02 Jan Erik Price (coach) om lokale utenlandske dommere: Price mener at dommerkvaliteten er det største problemet med å være med i den baltiske ligaen. - "Vi er den eneste klubben som har skaffet FIBA-godkjent dommer. Resten har med seg lokale dommere, som jeg tror ikke har dømt på toppnivå tidligere", sier han. divisjons katolsk basketliga", hevder Ulriken-trener David Swan. BA 21. 02 Ron Whitehead (ex-spiller) om uærlig spill og ufine triks: - "Jeg elsker basketball, og ønsker ikke at kampene skal bli preget av uærlig spill. Det vil jeg ikke lære mine spillere. Kampen i dag ble ødelagt av to elendige dommere samt bortelagets ufine triks", sier Whitehead, som har en fortid i Kongsberg både som trener og spiller. Aftenposten 17. Oppsal Tigers 1 mot Bærum 7 november 2023 Direktestrømming 21. okt. 2023 — okt. 2023 — Kongsberg Penguins på nett Bærum Basket Centrum Tigers Frøya Fyllingen Gimle (((i dag***))) Oppsal Tigers 1 Bærum på online ...

About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
bottom of page